© Copyright 2021. Todos los derechos reservados MrWolfango
HOSTALARIA.GAL APOIA A CAMPAÑA DO CONCELLO DE SANTIAGO A PROL DUN TURISMO RESPECTUOSO
1317
post-template-default,single,single-post,postid-1317,single-format-standard,bridge-core-3.0.1,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-28.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive
 

HOSTALARIA.GAL APOIA A CAMPAÑA DO CONCELLO DE SANTIAGO A PROL DUN TURISMO RESPECTUOSO

HOSTALARIA.GAL APOIA A CAMPAÑA DO CONCELLO DE SANTIAGO A PROL DUN TURISMO RESPECTUOSO

Imaxe da campaña promovida polo Concello de Santiago.

A Asociación Empresarial Hostalaria.gal amosou o seu apoio á campaña de concienciación promovida polo Concello de Santiago que busca un turismo máis respectuoso co patrimonio histórico e a veciñanza. A concelleira de Turismo, Miriam Louzao, presentou en días pasados ao tecido asociativo veciñal, así como a axentes dos sectores turístico e comercial e a representantes institucionais a campaña de comunicación e o Código de Boas Prácticas dirixido ás persoas que visitan Compostela. «O obxectivo básico é concienciar sobre o carácter patrimonial da nosa cidade e sobre a importancia de coidala, respectando tanto os espazos e edificios públicos como a propia vida cotiá e o descanso da veciñanza», explicou a concelleira.

O Código recolle 12 principios básicos ou valores a preservar para garantir tanto o dereito ao goce da visita como a obrigas derivadas da mesma. Son: corresponsabilidade, diversidade, autenticidade, singularidade, calidade ambiental, calidade acústica, calidade visual, preferencia peonil, seguridade, dereito ao descanso, tranquilidade e hospitalidade.

Na presentación do Código, que atende unha demanda social dos últimos anos, en especial dos barrios de San Pedro e da cidade histórica que viven un maior movemento diario de turistas e persoas que fan o Camiño de Santiago, estiveron presentes representantes de asociacións veciñais e sectoriais, así como das distintas institucións e administracións implicadas na xestión turística e patrimonial de Santiago. Esta presentación tivo lugar esta mañá no Auditorio de Galicia.

Con esta nova acción, o novo goberno municipal fai realidade un dos seus primeiros compromisos encamiñados a potenciar un turismo consciente na cidade. O obxectivo é que Compostela poida manter e incluso aumentar o número de turistas que recibe cada ano, pero concienciando ás persoas que visitan a cidade e aos seus arredores para minimizar as accións que afectan negativamente ao patrimonio ou ao día a día da veciñanza. É dicir, potenciar un turismo de calidade, sostible e consciente, responsable, que sexa un piar económico da cidade e ao tempo permita unha relación harmónica coa necesidades da poboación.

Tras a presentación no Auditorio de Galicia, a concelleira de Turismo, Míriam Louzao, a xerente de Turismo de Santiago, Flavia Ramil, a subdelegada do Gobierno na Coruña, María Rivas, presentaron aos medios de comunicación o contido da campaña e do Código de Boas Prácticas nunha rolda de prensa que se celebrou no Pazo de Raxoi.

Segundo destacou a concelleira, as vindeiras semanas farase unha distribución masiva dos distintos elementos da campaña para chegar ao maior número posible de persoas que visitan a cidade, ademais de incluírse nas accións de promoción de Turismo de Santiago, potenciando xa en orixe o turismo consciente que se procura. Tamén se prevén elementos específicos para a súa distribución na hostalaría e comercios, tales como manteis e bolsas de papel coa imaxe da campaña. Todos os establecementos (bares, restaurantes, aloxamentos, comercios) que desexen colaborar a través da distribución á súa clientela dos materiais anteditos, teñen que solicitalo en santiagoturismosostible@gmail.com.

O Código de Boas Prácticas parte de base de que Santiago de Compostela e un destino Patrimonio da Humanidade, un patrimonio colectivo que calquera persoa que nos visita ten o dereito a gozar e a obriga de coidar. É dicir, trátase de facer conscientes ás persoas que visitan a cidade de que teñen tamén a corresponsabilidade de coidar o patrimonio da cidade, ademais de respectar tamén a vida das persoas residentes en Compostela.

«Fráxil. Santiago de Compostela. Patrimonio da Humanidade»
Míriam Louzao explicou que a campaña baséase «nun concepto universal: o do símbolo que identifica o material delicado e que debe tratarse co máximo coidado». Baixo o epígrafe ‘Fráxil. Santiago de Compostela. Patrimonio da Humanidade’m unha serie de elementos que xogan coa idea dunha caixa de embalaxe de cartón, como as que se usan para envíos e transporte. «Este tipo de embalaxes son os que se usan para identificar as alfaias máis delicadas. Por iso representamos a Santiago de Compostela como o que realmente é: unha das alfaias máis valiosas do mundo occidental, da que todas as persoas temos o dereito a gozar máis tamén a obriga de coidar», engadiu.

Pola súa banda, a subdelegada do Gobierno na Coruña, María Rivas, salientou que «esta campaña encaixa nas coordenadas e no compromiso do Goberno de España para avanzar cara a un turismo responsable» e que ademais «apoiamos grazas ao investimento que facemos dentro do Plan de Turismo Sostible». «A folla de ruta está clara, hai ideas, hai investimentos e ten que haber colaboración entre as administración para levala a cabo», engadiu.

Máis información: santiagoturismo.gal e a través do correo electrónico santiagoturismosostible@gmail.com



Este sitio web utiliza cookies para que teñas a mellor experiencia de usuario. Se continúas navegando estás dando o teu consentimiento para a aceptación das mencionadas cookies e a aceptación da nosa política de cookies. ACEPTAR

Aviso de cookies